Piturca a participat ieri la conferinta de presa organizata la Casa Fotbalului, la lansarea unei noi campanii, sub sloganul "O noua sansa de calificare, acelasi suporter adevarat", in cadrul parteneriatului dintre FRF si o firma de bere care sponsorizeaza Nationala. La intalnirea cu presa au mai participat Mircea Sandu, presedintele FRF, Ionut Lupescu, director general al federatiei, si Mihai Ghyka, reprezentant al firmei respective. Noul produs dedicat acestei campanii este doza de bere cu imagini din meciurile echipei nationale, pe cutiile de bere putand fi identificati cu usurinta numerosi jucatori romani. "Suntem increzatori ca vom sarbatori impreuna 10 ani de parteneriat cu o calificare la Euro 2008", a spus Ghyka. La randul sau, presedintele FRF, Mircea Sandu, a precizat ca firma de bere a adus fotbalului romanesc si echipei nationale, in special, cateva milioane de dolari de la inceputul colaborarii si si-a exprimat dorinta ca, in viitor, Nationala sa profite si de bonusurile acordate pentru o calificare la un turneu final. Ionut Lupescu, directorul general al FRF, era inca jucator in 1998, cand a inceput colaborarea firma respectiva, debutul fiind de bun augur, cu o calificare la Euro 2000. "Speram ca vom aduce suporterii mai aproape de Nationala si ca vom reusi sa aducem si alti sponsori puternici la FRF", a spus Lupescu. (MIG)