Apa Nova Bucuresti vrea sa-si imbunatateasca relatiile cu abonatii sai, prin intermediul unor corespondenti care se vor afla la dispozitia Asociatiilor de proprietari/locatari si vor raspunde preocuparilor acestora. Practic, fiecare sector al Capitalei beneficiaza de activitatea unui asemenea angajat al societatii furnizoare de apa potabila, numele si numerele de telefon ale acestora fiind deja comunicate, printr-o scrisoare, presedintilor si administratorilor de bloc. "Corespondenti pentru dumneavoastra" este un program lansat de Apa Nova la inceputul acestei luni, prin care propune rezolvarea "in mod simplu, practic, direct si rapid" a problemelor ce sunt reclamate de clientii sai - segment ce cuprinde aproximativ 70% din locuitorii Capitalei. "Totodata, cunoasterea mai buna a problemelor intampinate de asociatiile de proprietari si de locatari va permite optimizarea activitatilor societatii, cu efecte pozitive asupra serviciilor de apa potabila si de canalizare furnizate populatiei Bucurestiului", informeaza societatea de distributie a apei, intr-un comunicat remis redactiei. (M.S.)