Proximity Bucharest, prima agentie de comunicare specializata in Customer Relationship Management din Romania, semneaza o premiera absoluta pe piata romaneasca de marketing direct, "Ghidul juridic al practicienilor de marketing direct", se arata intr-un comunicat de presa. Initiativa editarii acestui material este urmarea intrarii in vigoare a Legii 677/2001 cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestora, dar si a dorintei de a selecta si interpreta suma de legi care interfereaza cu domeniul marketingului direct. "Am considerat ca este important sa privim cu atentie realitatea noului tip de marketing, din toate perspectivele posibile. Astfel, am realizat importanta zonei in care domeniul nostru interfereaza cu cel legislativ si am considerat ca un ghid in acest sens ar fi foarte util tuturor celor care isi desfasoara activitatea in acest sector", a declarat Jennifer Schaeffer, directorul general Proximity Bucharest. Ea a precizat ca acest ghid va fi actualizat in functie de schimbarile care vor aparea in contextul legislativ, avand avantajul de a nu fi doar o simpla selectie de legi, ci un sumar de legi interpretate pe intelesul specialistilor de marketing direct. Pentru mai multe informatii, cei interesati pot apela pe Internet site-ul www.proximity.ro. (M.C.B.)