Ziua Logo
  13:26, duminica, 4 iunie 2023
 Cauta:  
  Detalii »
Forum Auto
207 Francezul vioi 2008-05-29 ora 14:09
207 este a patra generatie de supermini a producatorului francez Peugeot, dupa 104, 205 si fiabilul 206. Lansat acum doi ani, 207 a inregistat un adevarat succes european, fiind, conform JATO Dynamics Ltd, cea mai bine vanduta masina de pe batranul continent. Am testat 207 in varianta Trendy cu motor diesel de 90 de cai putere si un cuplu de 215 Nm. Un supermini dedicat mai mult traficului de oras, care ar fi fost si mai indicat pentru Bucuresti daca n-ar fi inregistrat un consum de motorina putin cam ridicat.

207 are de luptat pentru pastrarea unor performante atinse chiar cu modele Peugeot: fratele mai mare 308 declarat preferatul germanilor de catre presa locala si predecesorul 206 care, gratie succesului inregistrat, va fi pastrat in fabricatie pana in 2010. Creat pe o platforma comuna cu C3, fratele de grup Citroen, 207 pastreaza forma consacrata de predecesor, dar imbunatatita cu elemente stilistice de ultima generatie in domeniul autovehiculelor. Pentru ca forma si culoarea masinii e o chestie subiectiva, care tine de gustul

cumparatorului, am sa ma refer mai mult la comportamentul in test drive-ul efectuat pe parcursul a patru zile si aproape 300 de kilometri. Inainte sa trec la descrieri tehnice, as vrea sa fac cateva precizari legate de habitaclu, specific francez. Adica rafinat chiar si pentru o masina din clasa mini. Am remarcat in mod special materialul de buna calitate, moale si texturat, folosit pe intregul bord, si pozitia in scaun care, surprinzator, mi s-a parut mai buna ca la 308 unde pedala de ambreiaj pozitionata foarte aproape de cea de frana creeaza disconfort, in special la traficul de oras. La 207 scaunul soferului nu mai este conceput cu atatea pretentii ca la 308, fiind in consecinta mai putin comod dar mai usor de adaptat unei pozitii bune in trafic. Spatiile de depozitare nu sunt prea multe, insa torpedoul este dotat cu aer conditionat care poate raci cateva doze de bere sau sticle de apa. Spatiul pasagerilor din spate devine incomod in cazul unui sofer sau al unui pasager fata mai inalt. Masina se comporta bine prin Bucuresti, suspensia atenuand chiar si craterele din strazile laterale.

Consumul inregistrat in mediul urban, la o viteza medie de 16 km/h, dupa 112 de km parcursi, a fost de 10.6 litri la suta de km. Pe autostrada, dupa 120 de km la o medie de 129 de km/h, consumul a fost de 7,6 litri/suta de km. Media urban-extraurban obtinuta dupa 289 de km si o viteza medie de 46 de km/h a fost de 8,6 litri/100 de km, consum in care se include si aerul conditionat care cheltuie circa 0.7 litri/suta de km. Un punct in plus pentru directia lui 207, foarte usor de manevrat si precisa. Pentru siguranta, desi nu am simitit nevoia, ar fi fost necesar si un sistem ESP, insa aceasta dotare apare abia la clasa Premium Pack. Frana, dotata cu sisteme ABS si EBD, a oprit masina de peste 1200 de kg in 24 de metri, dar cu un usor soc in directie. La capitoul acceleratie, 207 s-a dovedit lenes. Dupa mai multe incercari am atins 100 de km/h intr-un minim de 14,5 secunde, cu trei secunde peste valoarea de catalog. La viteze in jur de 170 de km/h, inregistrate in afara drumului public, 207 s-a comportat fara emotii. Zgomotul din habitaclu n-a fost cu mult mai mare decat cel la ralanti. Masina testata costa 14.852 de euro cu TVA, pret la care vine cu airbaguri laterale fata si cortina, aer conditionat manual si instalatie cu Radio CD, sase boxe si comenzi pe volan.

Preturi 207

URBAN de la 11.624 la 12.838

TRENDY de la 14.074 la 14.852

PREMIUM de la 14.503 la 16.899

PREMIUM PACK 1.6HDI 18.162

FELINE de la 19.832 la 19.570

* in euro cu TVA in functie

de varianta de motorizare

Costuri revizii 1.6 HDI

15.000 397.87

30.000 397.97

45.000 625.07

60.000 397.87

75.000 397.87

90.000 625.07

105.000 397.87

* in RON fara TVA

Pagina realizata de Catalin F. VARZARU  
B L O G S
Actualitate »
Anunturi »
Aventurile familiei Peltz: din mahalalele Bucurestiului in mahalalele Israelului - amintiri , greturi si alte chestii »
Blog-admin »
Blogosfera politicienilor »
Bucurestii, orasul presedintilor »
Documente »
EURO2008 »
Forum Auto »
  Mito cu DNA    
  Voinicul Sportage    
  Colt cu 150 de cai turbo    
  Megane al Ill-lea    
  Fiat 500 pasiune latina    
  Royale pentru cei plictisiti de Veyron    1 comentariu
  Impreza diesel combinatie reusita    
  Fiat Croma ieftin si comod    
  Clio F1 Team adrenalina non-stop    
  BMW 320d - panzer dezlantuit    
  Industria auto intre lux si supravietuire    
  Incredibilul TSI    
  Noua Avensis limuzina cu lipsuri    
  Lancer fund bombat    
  KOLEOS 4x4 rafinat    
  Legenda continua    
  FIARA consuma putin    
  350Z jucaria de vis    
  Skoda Superb - Lux pentru popor    
  Navara - te duce in varf    
  Ranger rezistent si iute    
     
  Agila - Calare prin metropola    
  Regele Dakarului    
     
  Confort si economie    
  Rav 4 docil si util    
  Alternativa la elicopter    
  Epica limuzina pentru popor    
  Passat CC Armasarul din poveste    
  Kuga 4x4 camuflat    
  Noul Colt vine cu elicopterul    
  Fiat de 7000 de euro    
  Copie R8 la 40.000 de euro    
  Scirocco - mai iute ca vantul    
  A6 fara taxa de prima inmatriculare    
  Ibiza Vacanta in oras    
  Legenda Subaru continua    
  Aveo o masina utila    
  50 de ani de excelenta    
  Dispus la orice    
  ROBUST si serios    
  Rapida si confortabila    
  YARIS - Senzatii tari    
  Noul Ibiza e in Romania    
  Logan II    
  AURIS - Reinventarea fiabilitatii    
  Diesel boxer in Romania    
  Noul Seat Ibiza a ajuns si in Romania    
  Mazda 6 - Gheisa perfecta    
  Superb - Bestia neagra    
  Altea - Corida pe Sosea    
  Japonez de cursa lunga    
  FABIA - Cehoaica naravasa    
  Sandero de 7950 de euro    
  Passat R 36    
  CAPTIVA - o reusita americana    
  Matiz de 1780 de euro    
  Proces Mercedes-Audi pentru BlueTec    
  Mazda 2 - masina anului    
  CEE'D devine agresiv    
  Forester fiara    
  Lordul la stana    
  LANCER - 100% masculin    
  Vectra camuflata    
  Motoare si fete frumoase la SMAEB 2008    
  Amintiri din viitor    1 comentariu
  Renault scoate la lupta noua Laguna    
  Verde de Geneva    
  Dependenta de priza    
  TDI Hybrid de la VW    
  IMPREZA - Copilul unui campion    
  Navara de o jumatate de stea    
  Dracula Logan    
  Sportivul de LUX    1 comentariu
  Mazda 5 are o noua fata    
  Miniaturi pentru oras    
  PE SCURT    
  CX-7 - muschi si frumusete    1 comentariu
  SUV romanesc    1 comentariu
  Micul samurai european    
  Saptamana noului A4    
  Martisorul aduce Ford Focus kinetic    1 comentariu
  Stiri pe scurt    2 comentarii
Fotografia Zilei »
Jagja »
Justitia si societatea »
Nu_ma_tem »
Protectia consumatorului »
Romania, tara mea! »
Site-ul Zilei »
The Daily Corporate Frustration »
Zare_blog »
Ziua armelor »
Ziua asiguratorilor »
ZIUA CARGO »
Ziua gandeste verde »
ZIUA TE MENTINE IN FORMA »
Ziua turistica »
 Top afisari / comentarii 
Valid HTML 4.01 Transitional  Valid CSS!  This website is ACAP-enabled   
ISSN 1583-8021, © 1998-2008 ziua "ziua srl", toate drepturile rezervate. Procesare 0.02411 sec.