
Outlander este cladit pe platforma GS dezvoltata de japonezi in colaborare cu DaimlerChrysler in scopul fabricarii modelelor din clasa compacta. Americanii au creat pe aceasta structura Chrysler Sebring, Jeep Patriot, Jeep Compact si Dodge Caliber. Mitsubishi o foloseste pentru Lancer si Evolution. In plus, a imprumutat-o grupului francez PSA la schimb cu propulsorul diesel de 2,2 litri. Peugeot a folosit-o pentru primul crossover din istorie, 4007, iar Citroen pentru C-Crosser.

![]() | ![]() | ||||
![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ||
![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | |
![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ||
![]() | ![]() | ||||
![]() |

4x4 necesar

Tractiunea integrala este utila nu numai in locurile pentru care a fost destinata, ci si pe autostrada. Sporeste siguranta si distribuie judicios herghelia de cai putere furnizata de propulsor. In sistem de transmisie 2x4, la accelerare brusca se pierde aderenta, iar efectul, in ciuda interventiei sistemului ASTC (controlul activ al stabilitatii si tractiunii), este neplacut. In plus, axul cardanic ce trece pe sub masina nu produce un zgomot deranjant. Oricum acesta este acoperit de cel al motorului, destul de pregnant, dar nu peste ceea ce poate furniza impecabilul sistem audio Rockford Fosgate cu radio mp3, opt difuzoare si un subwoofer amplificator de 650W montat in portbagaj. La varianta testata - Outlander 2.2 DI-D NAVI ce sare de 40.000 de euro cu TVA - era prezent si un sistem multimedia cu HDD de 30GB, DVD si GPS. De altfel, modelul de top transforma crossoverul intr-un executiv prin prezenta fotoliilor incalzite din piele, torpedoului refrigerat, a multitudinii de spatii de depozitare si a spatiului generos. Un amanunt interesant este camera de luat vederi pentru parcarea cu spatele ce permite manevrarea cu ochii pe ecranul color de sapte inch. Cateva cuvinte despre ce nu mi-a placut. Scaunul soferului, in ciuda multiplelor reglaje electrice, s-a dovedit incomod la drum lung. La aceasta senzatie au contribuit si suspensiile independente foarte tari. Volanul este reglabil doar pe inaltime. Materialele folosite la interior sunt bune, dar nu sunt din gama premium. Accesoriile par mai degraba robuste. In combinatie cu masivitatea insirata de caroserie si puterea motorului, definitia Outlanderului poate fi a unei masini care nu i se potriveste unei femei. Este gandita, mai degraba, pentru un sofer care nu se sfieste sa coboare cu picioarele in mocirla unde tocmai a vrut sa-si testeze noul 4x4.

Preturi Outlander

BenzinA

2.4L 170CP de la 29.820 la 34.962

MotorinA

2.0L 140CP de la 26.834 la 35.995

2.2L 156CP de la 34.067 la 37.075

* in euro cu TVA,

in functie de varianta de echipare.

Pana la 31 august anumite modele beneficiaza de o reducere de 5%.
