
Tu ai habar despre asta? Te intereseaza? Ei stiu despre tine? Sau macar ar putea afla?

Daca nu ai de administrat doar o gogoserie sau alt business care depinde esential de proximitatea clientilor, raspunsurile la aceste intrebari ar trebui sa-ti cam dea dureri de cap. Si nu doar daca esti om de afaceri. Si nu doar daca esti din Romania.

Dar hai sa vedem unde e acest "acolo" si daca TU, omul de afaceri, l-ai putea "servi" pe locuitorul de "acolo".

Potrivit unui comunicat de presa dat publicitatii azi la Bucuresti de o regie de publicitate (Splendid Media Interactive) care a decis sa intre "puternic pe felia publicitatii interactive", "acolo" poate insemna telefonia mobila: "la finalul anului 2006 (adica asta care se termina peste cateva zile - nm), penetrarea telefoniei mobile din Romania va fi de 60%, reprezentand aproximativ 12 milioane de utilizatori. Se estimeaza ca piata comunicatiilor mobile va creste in urmatorii doi ani cu inca 20%, ajungand ca, in Romania, la finele anului 2008, doar doi romani din zece sa nu detina un terminal mobil. Cifrele demonstreaza faptul ca mediul mobil este unul dintre cele mai populare la ora actuala, cu o evolutie spectaculoasa de la an la an".

Daca mai adaugam ca, potrivit unei cercetari (serviciul trafic.ro) asupra audientelor pe internet, la inceputul lunii iunie a.c. aproape 5,8 milioane de romani utilizau internetul cel putin odata pe luna, "acolo" s-ar putea sa fie si pe net.

Asta, in timp ce audientele publicatiilor tiparite scad in fiecare an.

Te-ai mai gandit? Nu vrei si tu "acolo"? Si daca da, atunci cum? Ca in orice societate, si aici exista reguli, bune sau proaste maniere, succese si esecuri.

P.S. Si, fiindca tot vorbim de regulile de "acolo", mi se pare ciudat ca tocmai Splendid Media Interactive, care intra "puternic" pe aceasta piata, sa nu aiba un site propriu. Sau macar sa fie clar individualizata pe site-ul companiei-mama, Splendid Media Zece. Zic asta pentru ca, asa cum se obisnuieste, intentionam sa le dau site-ul, dar o cautare pe Google m-a dus doar la www.smz.ro, de unde cu destula greutate am dat si de divizia "Interactive".
