Ziua Logo
  11:24, miercuri, 17 august 2022
 Cauta:  
  Detalii »
ZIUA TE MENTINE IN FORMA
ZIUA TE MENTINE IN FORMA!
Cum sa ai fese si talie perfecte! 2009-11-11 ora 14:16
Mihaela Culda (Foto: Oana ROTARU)
Daca tot va tinem mintea in priza cu stiri de ultima ora, comentarii, anchete... ne-am gandit sa va punem si trupul la munca. ZIUA va propune o rubrica noua, cu ajutorul careia vom invata impreuna cum sa ne mentinem in forma maxima. In fiecare marti, instructorul nostru de aerobic, step aerobic si tae bo, Mihaela Culda, ne va prezenta un set de exercitii pentru mentinerea intregii musculaturi. Asa ca... va rugam atentie, prima lectie deja a inceput!

Exercitii pentru incalzire

Este foarte important ca, inainte de a incepe exercitiile propriu-zise sa facem cateva de incalzire. Iata cateva sugestii :

Picioarele in pozitia departat, spatele drept, iar bratele pe solduri. Faceti o fandare laterala la dreapta, apoi una la stanga, alternati mentinand pozitia bazinului pe aceeasi linie cu spatele. Dupa 4 serii a cate 8 repetari, genunchii revin la pozitia initiala.

Pentru executarea urmatorului exercitiu pastram pozitia de plecare a celui anterior. Trunchiul va face un usor balans desenand cu umerii un semicerc de la dreapta la stanga si invers. Dupa un set de 8 repetari, intindem bratele in fata, in dreptul pieptului. Se vor executa inca 4 serii a cate 8 repetari.

Trecerea la urmatorul exercitiu se va face executand un mers pe loc. Vom ridica altenativ genunchii catre piept impreuna cu bratul opus care se ridica deasupra capului. Repetati acest exercitiu 4 serii de 8 timpi.

Exercitii pentru fese si talie

Vrei sa iesi din monotonia de zi cu zi? E simplu. Ingredientele de care ai nevoie sunt dorinta de a schimba lucruri in viata ta si putin umor. Daca tot vine iarna si plimbarile in aer liber se vor rari, putem gasi impreuna motive sa ne dezmortim acasa.

Vom incepe cu un exercitiu pentru fesieri pe care il vom face cu ajutorul unor carti de joc. Dintr-un pachet de carti se vor pastra 10, pe care, la inceput, le veti tine in mana. Cu picioarele paralele, departate la nivelul umerilor, se vor executa genuflexiuni, iar la fiecare coborare se va aseza cate o carte pe podea. Repetarile vor continua, recuperand fiecare carte in parte. Atentie la pozitia spatelui, la abdomenul care trebuie sa fie tras, genunchii trebuie sa coboare pe linia degetelor de la picioare si la respiratie. Inspirati pe ridicare, expirati pe coborare. Repetati seria celor 20 de aplecari de doua - trei ori, ca in imaginile de mai jos.

Urmatorul exercitiu este pentru definirea taliei. Pentru acesta veti avea nevoie de un obiect cu o forma rotunda (poate fi o minge, un mar, o portocala etc). Picioarele departate, bratele intinse lateral in continuarea umerilor, abdomenul este tras si fesele sunt incordate. Mana care va tine obiectul se deplaseaza catre cealalta mana desenand un semicerc deasupra capului, inclinand trunchiul spre mana care ramane paralela cu podeaua. Abdomenul va face o contractie pe lateral, relaxandu-se doar atunci cand bratul care se deplaseza a revenit la pozitia initiala. Se vor executa 2 serii a cate 8 repetari pe fiecare parte, ca in imaginile de mai jos.

Daca aveti intrebari, doriti indrumari mai precise, puteti tine legatura prin intermediul email-ului cu instructorul nostru, la adresa: mihaela.culda@gmail.com

Mai multe fotografii la: http://www.ziua.ro/news.php?data=2009-11-11&id=44368

Z.O.  

 Comentarii: Afiseaza toate comentariile | 
costiniuc   de costiniuc
Serios ?!?   de Marius Adrian Porojnicu
B L O G S
Actualitate »
Anunturi »
Aventurile familiei Peltz: din mahalalele Bucurestiului in mahalalele Israelului - amintiri , greturi si alte chestii »
Blog-admin »
Blogosfera politicienilor »
Bucurestii, orasul presedintilor »
Documente »
EURO2008 »
Forum Auto »
Fotografia Zilei »
Jagja »
Justitia si societatea »
Nu_ma_tem »
Protectia consumatorului »
Romania, tara mea! »
Site-ul Zilei »
The Daily Corporate Frustration »
Zare_blog »
Ziua armelor »
Ziua asiguratorilor »
ZIUA CARGO »
Ziua gandeste verde »
Ziua turistica »
 Top afisari / comentarii 
Valid HTML 4.01 Transitional  Valid CSS!  This website is ACAP-enabled   
ISSN 1583-8021, © 1998-2009 ziua "ziua srl", toate drepturile rezervate. Procesare 0.02369 sec.