Ziua Logo
  17:08, sambata, 27 noiembrie 2021
 Cauta:  
  Detalii »
Forum Auto
Lancer fund bombat 2009-04-15 ora 16:00
-- Sportback este al treilea Lancer de la Mitsubishi tes tat de ZIUA, dupa sedan si Evo. Desigur, nu suporta com paratia cu Evolution, nici n-ar avea cum, dar pare un pic mai stabil decat sedanul, fiind mai inclinat catre sporti vitate. Din pacate, daca in cazul sedanului testat acum un an motorizarea era de 140 de cai diesel, Sportback pe care l-am avut in calitate de prim-sofer, pentru ca avea doar zece kilometri la bord, n-a avut a-mi oferi senzatii prea tari. Propulsorul 1,8 litri benzina de 141 de cai este sub performantele unui sasiu de Lancer.
As incepe cu partea de design exterior. Pentru ca m-a dezamagit un pic. Disproportia vadita intre partea frontala, superba, ca de avion, si spatele cam bombat si turtit, anost, face ca Lancerul sa piarda puncte pretioase castigate de sedan la acest capitol. Ca proportii, Sportbackul este o idee mai lung decat frate sau cu patru usi si un pic mai inalt. Avantajul este ca pastreaza astfel gabaritul unei masini de familie cu un portbagaj incapator si suficient loc pe bancheta din spate cat sa se lafaie doi adulti.

Interiorul nu este schimbat fata de varianta anterioara. Materiale din clasa medie, plastic tare, insa din bucati mari, spatii de depozitare numeroase, o cotiera bine amplasata, dar fara posibilitate de reglaj. Asa suna varianta de echipare Intense la un pret de 15.966 de euro fara TVA. Scaunul soferului este reglabil pe inaltime, insa exista ceva probleme pentru gasirea unei pozitii comode in raport cu pedalierul. Mai ales ca volanul Lancerului este reglabil doar pe inaltime, nu si pe adancime. Concluzia este ca varianta dotata cu scaune din piele este indicata, mai ales ca sustinerea laterala este mai buna. Masina in echiparea Intense mai dispune de un computer de bord relativ bun, dar cu buton amplasat pe plansa de bord, de aer conditionat automat si de comenzi pe volan pentru telefon si sistemul audio. Pentru ca Lancerul pare o masina a contrastelor, nici partea de sonorizare nu face exceptie, echiparea Rockford Fosgate 6xCD changer si noua difuzoare transformand masina intr-o adevarata sala de concerte.



Capitolul referitor la compor tamentul masinii si calitatile mo torului este, insa, cel mai important. Cum precizam, chiar daca este un pic mai lung decat sedanul, Sportback-ul, dotat cu eleron, reuseste sa stea mai bine in curbe. Supravirarea pe care am simtit-o la varianta limuzina a disparut de aceasta data. Masina este bine echilibrata si vine in dotarea de serie cu ABS, EBD si Brake Assist, ASC si TCL, sistem de control al stabilitatii si tractiunii. In plus, exista optiune pentru decuplarea sistemului ASC, pentru incercarea calitatilor sportive ale masinii. Sistemul mentionat afiseaza pe computerul de bord orice moment in care autovehicolul pierde aderenta, cum ar fi in cazul unui demaraj in tromba. ABS-ul intra cu un zgomot destul de mare, dar a reusit sa franeze masina de la 100 de km/h in 35 de metri. Aici trebuie precizat ca Lancerul Sportback este echipat cu discuri de frana pe spate si placute tip sport (AMS). Suspensiile sunt adaptate unei sportive, deci sunt tari, si cu toate acestea nu transmit pasagerilor amplitudinea gropilor din asfalt. Motorul de 1,8 litri, 141 de cai-putere si un cuplu de 176 de Nm mi s-a parut destul de lenes si un pic cam zgomotos dupa 4000 de rot/min. Lancer a atins 100 km/h in 10,7 secunde dupa calculele mele. Surprinzator, consumul a fost destul de apropiat de cel dat de catalog. La viteza legala pe DN1, tinuta in frau cu ajutorul cruise controlului, am inregistrat 6,8 litri/100 de km la o medie de 60 de km/h. In oras ai sanse sa obtii 11 litri/100 de km, iar in zile ploioase in care traficul bucurestean te face sa atingi medii de 14km/h, consumul urca la 13,8 litri/100 de km. Pe Lancer sunt prezente airbaguri frontale, laterale si cortina.

1.8 Inform 14.990

1.8 Invite

17.599 - 18.999

1.8 Intense

18.999 - 20.399

1.8 Instyle

22.990 - 24.390

* preturi in Euro cu TVA in functie de echipare

Design exterior 7

Design interior 7

Utilitate interior 8

Calitatea materialelor 7

Pozitie in scaun 7

Vizibilitate fata 8

Vizibilitate spate 8

Sistemul de franare 9

Capacitate portbagaj 8

Directie 8

Suspensii 8

Feeling 8

Siguranta 8

Consum 8

Pret 7

Pagina realizata de Catalin F. VARZARU  
B L O G S
Actualitate »
Anunturi »
Aventurile familiei Peltz: din mahalalele Bucurestiului in mahalalele Israelului - amintiri , greturi si alte chestii »
Blog-admin »
Blogosfera politicienilor »
Bucurestii, orasul presedintilor »
Documente »
EURO2008 »
Forum Auto »
  Mito cu DNA    
  Voinicul Sportage    
  Colt cu 150 de cai turbo    
  Megane al Ill-lea    
  Fiat 500 pasiune latina    
  Royale pentru cei plictisiti de Veyron    1 comentariu
  Impreza diesel combinatie reusita    
  Fiat Croma ieftin si comod    
  Clio F1 Team adrenalina non-stop    
  BMW 320d - panzer dezlantuit    
  Industria auto intre lux si supravietuire    
  Incredibilul TSI    
  Noua Avensis limuzina cu lipsuri    
  KOLEOS 4x4 rafinat    
  Legenda continua    
  FIARA consuma putin    
  350Z jucaria de vis    
  Skoda Superb - Lux pentru popor    
  Navara - te duce in varf    
  Ranger rezistent si iute    
     
  Agila - Calare prin metropola    
  Regele Dakarului    
     
  Confort si economie    
  Rav 4 docil si util    
  Alternativa la elicopter    
  Epica limuzina pentru popor    
  Passat CC Armasarul din poveste    
  Kuga 4x4 camuflat    
  Noul Colt vine cu elicopterul    
  Fiat de 7000 de euro    
  Copie R8 la 40.000 de euro    
  Scirocco - mai iute ca vantul    
  A6 fara taxa de prima inmatriculare    
  Ibiza Vacanta in oras    
  Legenda Subaru continua    
  Aveo o masina utila    
  50 de ani de excelenta    
  Dispus la orice    
  ROBUST si serios    
  Rapida si confortabila    
  YARIS - Senzatii tari    
  Noul Ibiza e in Romania    
  Logan II    
  AURIS - Reinventarea fiabilitatii    
  Diesel boxer in Romania    
  Noul Seat Ibiza a ajuns si in Romania    
  Mazda 6 - Gheisa perfecta    
  Superb - Bestia neagra    
  207 Francezul vioi    
  Altea - Corida pe Sosea    
  Japonez de cursa lunga    
  FABIA - Cehoaica naravasa    
  Sandero de 7950 de euro    
  Passat R 36    
  CAPTIVA - o reusita americana    
  Matiz de 1780 de euro    
  Proces Mercedes-Audi pentru BlueTec    
  Mazda 2 - masina anului    
  CEE'D devine agresiv    
  Forester fiara    
  Lordul la stana    
  LANCER - 100% masculin    
  Vectra camuflata    
  Motoare si fete frumoase la SMAEB 2008    
  Amintiri din viitor    1 comentariu
  Renault scoate la lupta noua Laguna    
  Verde de Geneva    
  Dependenta de priza    
  TDI Hybrid de la VW    
  IMPREZA - Copilul unui campion    
  Navara de o jumatate de stea    
  Dracula Logan    
  Sportivul de LUX    1 comentariu
  Mazda 5 are o noua fata    
  Miniaturi pentru oras    
  PE SCURT    
  CX-7 - muschi si frumusete    1 comentariu
  SUV romanesc    1 comentariu
  Micul samurai european    
  Saptamana noului A4    
  Martisorul aduce Ford Focus kinetic    1 comentariu
  Stiri pe scurt    2 comentarii
Fotografia Zilei »
Jagja »
Justitia si societatea »
Nu_ma_tem »
Protectia consumatorului »
Romania, tara mea! »
Site-ul Zilei »
The Daily Corporate Frustration »
Zare_blog »
Ziua armelor »
Ziua asiguratorilor »
ZIUA CARGO »
Ziua gandeste verde »
ZIUA TE MENTINE IN FORMA »
Ziua turistica »
 Top afisari / comentarii 
Valid HTML 4.01 Transitional  Valid CSS!  This website is ACAP-enabled   
ISSN 1583-8021, © 1998-2009 ziua "ziua srl", toate drepturile rezervate. Procesare 0.02500 sec.