Ziua Logo
  04:27, duminica, 17 octombrie 2021
 Cauta:  
  Detalii »
Forum Auto
DRIVE TEST
LANCER - 100% masculin 2008-03-24 ora 19:01
-- N-a fost Evolution X. A fost doar Lancer, modelul 2008 de la Mitsubishi. Desi am cateva reprosuri de facut, nu pot sa spun, inca din capul locului, ca nu am fost impresionat de el. De puterea si formele lui. O masina care mi-a lasat senzatia ca este destinata exclusiv barbatilor. Ar mai fi de adaugat un singur detaliu: am testat chiar masina pe care a pozat Nicoleta Luciu.
Noul Lancer de la Mitsubishi atrage atentia, inca de la inceput, prin forma agresiva care impune respect pe sosea. S-a nascut dupa o experienta de 35 de ani de raliuri in Campionatul Mondial. Jumatate din ei incununati de succes. A fost conceput la Studioul European de design al Mitsubishi Motors din Trebur, Germania. Eu am testat un model cu motor diesel de doi litri si 140 de cai putere. L-a prima impresie, zgomotul motorului a sunat minunat. Insa, cu timpul, dupa sute de kilometri, a inceput sa devina deranjant. Acesta este si reprosul cel mai mare pe care l-as avea de facut noului Lancer. Este zgomotos. Poate putin antifonat. La drum intins, sunetul scos de motor devine obositor. Varianta testata a fost Instyle, de top, care costa 21.000 de euro fara TVA. Sasiul este ultrarigid, ceea ce-i confera Lancerului sportivitate si o tinuta dura pe sosea. In combinatie cu suspensia spate Multi-Link, masina s-a comportat foarte bine la viraje. Dezavantajul unei suspensii tari, care face ca gropile de pe sosea sa fie resimtite binisor de pasageri, este atenuat de scaunele comode din piele, incalzite, bine conturate in jurul soferului si al pasagerului pentru o pozitie fara emotii chiar si la o curba ac de par. Motorul de 310N/m se dovedeste putin cam nefolositor pentru un trafic de Bucuresti, dar perfect pentru un drum la munte. Puterea mare pe care o simti atunci cand accelerezi un Lancer te face sa uiti cateodata ca te afli in oras. Eu am reusit sa ating 100 de km/h in mai putin de zece secunde. Cifra de catalog este 9,7 secunde. Intr-un stil sportiv de condus, propulsorul de doi litri nu a consumat mai mult de 9,3 litri de motorina la suta de km. S-a comportat insa admirabil la drum intins. Extraurban, incluzand si un traseu tur-retur Sinaia-Cota1400, consumul a fost, dupa 266 de kilometri, de 5,9 litri, la o viteza medie de 64 de km/h. Consumul total, dupa 437 de km parcursi in regim mixt a ajuns la 6,4. Bolidul atinge foarte usor viteze de 170 de km/h, chiar si intr-un trafic de weekend pe soseaua Bucuresti - Sinaia. Structura masiva a Lancerului, dotat cu jante aliaj usor 18" x 7,0" si pneuri 215/45R18, face ca viteza, cu mult peste limita legala, sa fie perceputa doar prin instrumentele de la bord.

Franele dotate cu ABS (Anti-Lock Braking System), EBD (Electronic Brake-force Distribution) si placute tip sport sunt deosebit de eficiente, demne de o masina care semnifica baza unui bolid de curse, un Evolution X care cu siguranta se va face remarcat in WRC. Sistemele de control ale stabilitatii (ACS) si tractiunii (TCL) isi fac simtita prezenta inca de la inceput, in cazul unei porniri agresive, moment in care, la cuplu maxim, poate sa existe o pierdere de aderenta. ACS-ul si TCL-ul au intrat in functiune si pe serpentinele de la Sinaia unde ningea usor.

La capitolul siguranta, Lancerul are la toate modelele airbaguri pana si la genunchi.

Lancerul in varianta testata a fost echipat cu faruri cu xenon si sistem adaptativ de urmarire a curbei, un sistem Mitsubishi Multi Communication dotat cu un hard - disk de 30 de Gb, touch-screen de 7 inchi, DVD intrari auxiliare pentru Ipod si video, volan imbracat in piele, sistem audio Rockford Fosgate cu 6xCD changer si 9 difuzoare. La partea negativa a noului Lancer ar fi de remarcat ruliul deranjant care apare la rulare, mai ales pe piatra cubica; zgomotul puternic aparut la intrarea in functiune a sistemului ABS; materialele foarte ieftine folosite la interior, mai ales plasticul de pe portiere si mocheta din portbagaj, in discordanta evidenta cu pielea de buna calitate folosita la tapiterie. In plus, cotiera este inutila pentru ca este plasata mult prea departe de schimbatorul de viteze. Dar acestea sunt detalii care nu conteaza pentru cine vrea sa conduca un Lancer 2008 cu motor diesel de 2 litri.

Cost revizii

20000 km 119.09

40000 km 213.64

60000 km 158.49

80000 km 252.36

100000 km 119.09

* In euro fara TVA

PreTuri Mitsubishi Lancer 2008

1,5 M/T (benzina) Inform 15,490

1,5 M/T (benzina) Invite 17,490

1,5 A/T (benzina) Invite 18,590

2,0 (motorina) DID Inform 18,690

2,0 (motorina) DID Invite 19,990

2,0 (motorina) DID Intense 21,490

2,0 (motorina) DID Instyle 24,990

* in euro cu TVA

Pagina realizata de Catalin VARZARU  
B L O G S
Actualitate »
Anunturi »
Aventurile familiei Peltz: din mahalalele Bucurestiului in mahalalele Israelului - amintiri , greturi si alte chestii »
Blog-admin »
Blogosfera politicienilor »
Bucurestii, orasul presedintilor »
Documente »
EURO2008 »
Forum Auto »
  Mito cu DNA    
  Voinicul Sportage    
  Colt cu 150 de cai turbo    
  Megane al Ill-lea    
  Fiat 500 pasiune latina    
  Royale pentru cei plictisiti de Veyron    1 comentariu
  Impreza diesel combinatie reusita    
  Fiat Croma ieftin si comod    
  Clio F1 Team adrenalina non-stop    
  BMW 320d - panzer dezlantuit    
  Industria auto intre lux si supravietuire    
  Incredibilul TSI    
  Noua Avensis limuzina cu lipsuri    
  Lancer fund bombat    
  KOLEOS 4x4 rafinat    
  Legenda continua    
  FIARA consuma putin    
  350Z jucaria de vis    
  Skoda Superb - Lux pentru popor    
  Navara - te duce in varf    
  Ranger rezistent si iute    
     
  Agila - Calare prin metropola    
  Regele Dakarului    
     
  Confort si economie    
  Rav 4 docil si util    
  Alternativa la elicopter    
  Epica limuzina pentru popor    
  Passat CC Armasarul din poveste    
  Kuga 4x4 camuflat    
  Noul Colt vine cu elicopterul    
  Fiat de 7000 de euro    
  Copie R8 la 40.000 de euro    
  Scirocco - mai iute ca vantul    
  A6 fara taxa de prima inmatriculare    
  Ibiza Vacanta in oras    
  Legenda Subaru continua    
  Aveo o masina utila    
  50 de ani de excelenta    
  Dispus la orice    
  ROBUST si serios    
  Rapida si confortabila    
  YARIS - Senzatii tari    
  Noul Ibiza e in Romania    
  Logan II    
  AURIS - Reinventarea fiabilitatii    
  Diesel boxer in Romania    
  Noul Seat Ibiza a ajuns si in Romania    
  Mazda 6 - Gheisa perfecta    
  Superb - Bestia neagra    
  207 Francezul vioi    
  Altea - Corida pe Sosea    
  Japonez de cursa lunga    
  FABIA - Cehoaica naravasa    
  Sandero de 7950 de euro    
  Passat R 36    
  CAPTIVA - o reusita americana    
  Matiz de 1780 de euro    
  Proces Mercedes-Audi pentru BlueTec    
  Mazda 2 - masina anului    
  CEE'D devine agresiv    
  Forester fiara    
  Lordul la stana    
  Vectra camuflata    
  Motoare si fete frumoase la SMAEB 2008    
  Amintiri din viitor    1 comentariu
  Renault scoate la lupta noua Laguna    
  Verde de Geneva    
  Dependenta de priza    
  TDI Hybrid de la VW    
  IMPREZA - Copilul unui campion    
  Navara de o jumatate de stea    
  Dracula Logan    
  Sportivul de LUX    1 comentariu
  Mazda 5 are o noua fata    
  Miniaturi pentru oras    
  PE SCURT    
  CX-7 - muschi si frumusete    1 comentariu
  SUV romanesc    1 comentariu
  Micul samurai european    
  Saptamana noului A4    
  Martisorul aduce Ford Focus kinetic    1 comentariu
  Stiri pe scurt    2 comentarii
Fotografia Zilei »
Jagja »
Justitia si societatea »
Nu_ma_tem »
Protectia consumatorului »
Romania, tara mea! »
Site-ul Zilei »
The Daily Corporate Frustration »
Zare_blog »
Ziua armelor »
Ziua asiguratorilor »
ZIUA CARGO »
Ziua gandeste verde »
ZIUA TE MENTINE IN FORMA »
Ziua turistica »
 Top afisari / comentarii 
Valid HTML 4.01 Transitional  Valid CSS!  This website is ACAP-enabled   
ISSN 1583-8021, © 1998-2008 ziua "ziua srl", toate drepturile rezervate. Procesare 0.02552 sec.